فقط واسه دل خودم
یادتان باشد روز خوب تولدش برای من روز شکرگزاری است .
حالا آنقدر دوستت دارم که بگویم هر که را می خواهی دوست بدار
که تو شایسته ای و من..به عشق پیوسته ام
و هر که به این اقیانوس بپیوندد بی کرانه می شود
.


۲۸ مرداد ؟؟؟۱۳۶
 تولدت مبارک


حالا یه اهنگ شاد بذارین حال کنین.. اهنگ تولد اندی رو بذارین ..عزیزم هدیه من برات یه دنیا عشقه.... زندگیم با  بودنت درست مث بهشته

تو خونه سبد سبد گلهای سرخ و میخک.... عزیزم دوست دارم تولدت مبارک
واه..ه..ه...ه... مگه من GF  هستم دارم اینجوری واسش میخونم ... پلیز سی دی رو عوض

کنین...یه اهنگ تولد بگین بذارم؟؟؟؟؟... نمیخواد به ای کیوت فشار بیاری خودم

فهمیدم بریم میلاد سیاوش رو بذاریم...

برای روزمیلاد تن خود...
اه این اشکمو در اورد... بابا نخواستیم...صب کن دوباره فکر کنم؟...؟...؟....؟....بابا منصور جون

خودم خونده  اونوقت من دارم از اندی و سیاوش میذارم؟

  تو به سادگی یک جشن مدرسه جشن تولد... گل کن مثل یه هدیه سر خوش شو


خود به خود دست تو کو بگو دست تو کو ؟دو دست گمشده.دست بی آرزو

وقت یکی شدن وقت تو وقت من.... وقت دلنازکی ساعت سر رفتن
آره خودشه...خود خودشه
آره دیگه تولد زیباترین مخلوق خداست ! راستی اگه گفتین  چند ساله شده؟ به من گفته نگو...اخه

تازگیا مد شده اقایون هم مث خانما سنشونو به کسی نمیگن! شما خودتون حدس بزنین چند سالشه؟

تو کامنتها بگین دیگه با اجازه تون من برم دیگه...

نتیجه اخلاقی: معتاد مجرم نیست..بیمار است

 ایشالا ۱۰۰ ساله بشی...